Factuur versturen

Heeft u een factuur voor de gemeente Waadhoeke? Hieronder leest u alles over de informatie die nodig is om uw factuur snel te verwerken.

Een factuur verstuurt u via e-mail of per post.

  • Stuur een e-mail met de factuur als bijlage naar: info@waadhoeke.nl.
  • Stuur een factuur per post naar:

Gemeente Waadhoeke
T.a.v. “routenummer / contactpersoon / afdeling”
Postbus 58
8800 AB  FRANEKER

Op de factuur moet u de gegevens vermelden die door de wet worden gevraagd. Stuurt u de factuur via e-mail? Doe dit dan zo:

  • Verstuur de factuur als bijlage via een email naar info@waadhoeke.nl Let op: een factuur als tekst in een e-mail kunnen wij niet verwerken. Zorg ervoor dat de factuur in de bijlage zit.
  • Verstuur maximaal 1 factuur per keer. U mag wel specificaties als extra bijlage(n) bij de e-mail toevoegen.
  • Zorg ervoor dat de bijlage een PDF-document is (geen Word of ander format).
  • Stuur geen gecomprimeerd of met wachtwoord beveiligd bestand (bijvoorbeeld ZIP-bestand).
  • Kamer van Koophandel nummer (KVK): 70528586
  • Bankrekeningnummer: NL 76 BNGH 0285 172 778
  • BIC: BNGHNL2G
  • BTW-nummer: NL825581345B01 
  • Organisatie-identificatienummer (OIN): 00000001825581345000

Heeft u nog vragen over het versturen van facturen? Neem dan contact op met crediteurenadministratie van de gemeente Waadhoeke via telefoonnummer (0517) 380 380 of stuur een e-mail naar: info@waadhoeke.nl.