Waadhoeke ParkeerApp

U maakt gebruik van de Waadhoeke ParkeerApp als:

  1. U twee kentekens heeft opgegeven voor uw parkeervergunning. Van de twee kentekens kan maar één actief zijn. Als u met de andere auto gebruik wilt maken van de parkeervergunning, kunt u het andere kenteken activeren met de Waadhoeke ParkeerApp.
  2. U een bezoekersvergunning voor de Schil heeft. U kunt het kenteken van uw bezoeker aanmelden via de Waadhoeke ParkeerApp.
  • Ga naar de Waadhoeke ParkeerApp.
  • Log in met de meldcode en de pincode die u heeft ontvangen in de e-mail of brief.
    1. Activeer één van de twee kentekens in de Waadhoeke ParkeerApp. Heeft u al een kenteken geactiveerd? Meld dan eerst uw actieve kenteken af om uw andere kenteken aan te melden.
    2. Meldt het kenteken van uw bezoeker aan.
  • Na het aanmelden is het kenteken actief tot de einddatum van de parkeervergunning of tot u het actieve kenteken weer wijzigt. 
  • Heeft u hulp nodig? Neem dan contact op en wij helpen u graag verder.
  • De e-mail of brief met de meldcode en pincode om in te loggen in de Waadhoeke ParkeerApp.
  • Meld- en pincode kwijt? U vindt deze terug in het digitale parkeerloket door op de vergunning te klikken en te kiezen voor ‘Documenten’.
  • U maakt alleen gebruik van de Waadhoeke ParkeerApp als u meerdere kentekens heeft opgegeven of een bezoekersvergunning heeft.
  • U krijgt automatisch éénmalig een e-mail of brief met inloggegevens.