Waadhoeke ParkeerApp
U maakt gebruik van de Waadhoeke ParkeerApp als:
- U twee kentekens heeft opgegeven voor uw parkeervergunning. Van de twee kentekens kan maar één actief zijn. Als u met de andere auto gebruik wilt maken van de parkeervergunning, kunt u het andere kenteken activeren met de Waadhoeke ParkeerApp.
- U een bezoekersvergunning voor de Schil heeft. U kunt het kenteken van uw bezoeker aanmelden via de Waadhoeke ParkeerApp.
Wat moet u doen?
- Ga naar de Waadhoeke ParkeerApp.
- Log in met de meldcode en de pincode die u heeft ontvangen in de e-mail of brief.
- Activeer één van de twee kentekens in de Waadhoeke ParkeerApp. Heeft u al een kenteken geactiveerd? Meld dan eerst uw actieve kenteken af om uw andere kenteken aan te melden.
- Meldt het kenteken van uw bezoeker aan.
- Na het aanmelden is het kenteken actief tot de einddatum van de parkeervergunning of tot u het actieve kenteken weer wijzigt.
- Heeft u hulp nodig? Neem dan contact op en wij helpen u graag verder.
Wat heeft u nodig?
- De e-mail of brief met de meldcode en pincode om in te loggen in de Waadhoeke ParkeerApp.
- Meld- en pincode kwijt? U vindt deze terug in het digitale parkeerloket door op de vergunning te klikken en te kiezen voor ‘Documenten’.
Wat moet u weten
- U maakt alleen gebruik van de Waadhoeke ParkeerApp als u meerdere kentekens heeft opgegeven of een bezoekersvergunning heeft.
- U krijgt automatisch éénmalig een e-mail of brief met inloggegevens.