Chatten
Rechtsonder zie je een paars rondje met daarin een praatwolkje, als je hier op klikt, popt er een live chat mogelijkheid op. Heb je een vraag gesteld via de chat? Wacht dan even totdat je een reactie krijgt.
Is er geen medewerker beschikbaar? Dan krijg je hiervan een melding in de chat.
Openingstijden chat
De chat beheren wij van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur en op donderdag van 8.30 tot 20.00 uur.
Gesloten
Wij zijn niet bereikbaar via chat op alle officiƫle feestdagen, behalve goede vrijdag.
Kan je ons niet bereiken? Gebruik het contactformulier of gebruik de zoekbalk van onze website om te kijken of je het antwoord op je vraag online vindt.
Wat kan wel of niet via een live chat?
Vragen die we niet kunnen of mogen behandelen via een live chat zijn onder andere beleidsvragen, productaanvragen of vragen waarbij privacygevoelige informatie nodig is. Je kunt geen afspraak maken met de gemeente via een live chat.
Zo werkt chatten
- Klik op het paarse rondje met het praatwolkje rechts onderaan de pagina.
- De chatmodule kijkt of er een medewerker voor je beschikbaar is. Je krijgt hiervan bericht.
- Ben je verbonden met een medewerker? Stel dan jouw vraag via de chat.
- Wacht in ieder geval 30 seconden op een reactie.
- Verstuur nooit privacygevoelige gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) of bankrekeningnummer via een live chat. De gemeente vraagt en verstuurt nooit privacygevoelige informatie via een live chat.
- Gebruik voor het doorgeven van een melding over overlast, schade of gevaar het online meldformulier.