Chatten

Rechtsonder zie je een paars rondje met daarin een praatwolkje, als je hier op klikt, popt er een live chat mogelijkheid op. Heb je een vraag gesteld via de chat? Wacht dan even totdat je een reactie krijgt. 

Is er geen medewerker beschikbaar? Dan krijg je hiervan een melding in de chat.

De chat beheren wij van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur en op donderdag van 8.30 tot 20.00 uur.

Afwijkende openingstijden

  • Op woensdag 13 maart zijn wij via chat bereikbaar van 10.00 uur tot 17.00 uur. 
  • Op woensdag 20 maart zijn wij via chat bereikbaar van 08.30 uur tot 16.00 uur.

Vragen die we niet kunnen of mogen behandelen via een live chat zijn onder andere beleidsvragen, productaanvragen of vragen waarbij privacygevoelige informatie nodig is. Je kunt geen afspraak maken met de gemeente via een live chat. 

  • Klik op het paarse rondje met het praatwolkje rechts onderaan de pagina.
  • De chatmodule kijkt of er een medewerker voor je beschikbaar is. Je krijgt hiervan bericht.
  • Ben je verbonden met een medewerker? Stel dan jouw vraag via de chat.
  • Wacht in ieder geval 30 seconden op een reactie.  
  • Verstuur nooit privacygevoelige gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) of bankrekeningnummer via een live chat. De gemeente vraagt en verstuurt nooit privacygevoelige informatie via een live chat. 
  • Gebruik voor het doorgeven van een melding over overlast, schade of gevaar het online meldformulier