Factuur versturen
Heeft u een factuur voor de gemeente Waadhoeke? Hieronder leest u alles over de informatie die nodig is om uw factuur snel te verwerken.
Factuuradres
Een factuur verstuurt u via e-mail of per post.
- Stuur een e-mail met de factuur als bijlage naar: info@waadhoeke.nl.
- Stuur een factuur per post naar:
- Gemeente Waadhoeke
- T.a.v. “routenummer / contactpersoon / afdeling”
- Postbus 58
- 8800 AB FRANEKER
Dit moet u weten over digitale facturen
Op de factuur moet u de gegevens vermelden die door de wet worden gevraagd. Stuurt u de factuur via e-mail? Doe dit dan zo:
- Verstuur de factuur als bijlage via een email naar info@waadhoeke.nl. Let op: een factuur als tekst in een e-mail kunnen wij niet verwerken. Zorg ervoor dat de factuur in de bijlage zit.
- Verstuur maximaal 1 factuur per keer. U mag wel specificaties als extra bijlage(n) bij de e-mail toevoegen.
- Zorg ervoor dat de bijlage een PDF-document is (geen Word of ander format).
- Stuur geen gecomprimeerd of met wachtwoord beveiligd bestand (bijvoorbeeld ZIP-bestand).
Factuurinformatie van de gemeente
- Kamer van Koophandel nummer (KVK): 70528586
- Bankrekeningnummer: NL 76 BNGH 0285 172 778
- BIC: BNGHNL2G
- BTW-nummer: NL825581345B01
-
Organisatie-identificatienummer (OIN): 00000001825581345000
Vragen en meer informatie
Heeft u nog vragen over het versturen van facturen? Neem dan contact op met crediteurenadministratie van de gemeente Waadhoeke via telefoonnummer (0517) 380 380 of stuur een e-mail naar: info@waadhoeke.nl.