Factuur digitaal versturen
Heb je een factuur voor de gemeente Waadhoeke? Hieronder lees je alles over de informatie die nodig is om je factuur snel te verwerken.
We verwerken en betalen digitaal aangeleverde facturen het snelst. Stuur hiervoor een e-mail met de factuur als bijlage naar info@waadhoeke.nl.
Vermeld op de factuur ons adres:
Gemeente Waadhoeke
T.a.v. “routenummer / contactpersoon / afdeling”
Harlingerweg 18
8801 PA Franeker
Let hierop bij het versturen
- Vermeld op de factuur de gegevens die nodig zijn voor de belastingdienst.
- Zorg ervoor dat de factuur een pdf-bestand is (geen Word-document of ander format).
- Verstuur de factuur als bijlage bij je e-mail. Een factuur als tekst in een e-mail kunnen wij niet verwerken.
- Verstuur maximaal 1 factuur per keer. Je mag wel specificaties als extra bijlage(n) bij de e-mail toevoegen.
- Stuur geen gecomprimeerd of met wachtwoord beveiligd bestand (bijvoorbeeld een zip-bestand).
Per post
Toch liever per post? Stuur je factuur dan naar het onderstaande adres, en vermeld dit adres ook op de factuur:
Gemeente Waadhoeke
T.a.v. “routenummer / contactpersoon / afdeling”
Harlingerweg 18
8801 PA Franeker
Let op: het verwerken van facturen die via de post bij ons binnenkomen, kost meer tijd dan het verwerken van digitale facturen. Hierdoor kan het langer duren voordat je je geld ontvangt.
Factuurinformatie van de gemeente
- Kamer van Koophandel nummer (KVK): 70528586
- Bankrekeningnummer: NL 76 BNGH 0285 172 778
- BIC: BNGHNL2G
- BTW-nummer: NL825581345B01
-
Organisatie-identificatienummer (OIN): 00000001825581345000
Vragen en meer informatie
Heb je nog vragen over het versturen van facturen? Neem dan contact op met de crediteurenadministratie van de gemeente Waadhoeke.