Aanmelden evenementenkalender 2025
Organiseer je een evenement in de gemeente Waadhoeke in 2025? Dan is het nodig om jouw evenement aan te melden op de evenementenkalender. Hieronder lees je meer informatie over het aanmelden op de evenementenkalender.
Aanmelden op de evenementenkalender? Zo werkt het.
- Zorg dat je je evenement aanmeldt tussen 1 januari en 1 september voor het daaropvolgende jaar.
- Klik op de knop 'aanmelden' hieronder om je aan te melden voor de evenementenkalender. Vul het aanmeldformulier volledig in met alle benodigde informatie over je evenement.
- Na 1 september worden alle aanmeldingen verzameld. Samen met de veiligheidsregio wordt er gekeken of er een overlap is van evenementen op dezelfde datum en locatie.
- Uiterlijk in december wordt de evenementenkalender vastgesteld. Je ontvangt een bevestiging of je evenement op de gevraagde datum en locatie kan plaatsvinden.
- Bij de bevestiging ontvang je meer informatie over het aanvragen van de vergunning of het doen van een melding.
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn evenement nog aanmelden na 1 september?
Ja, na 1 september is het nog steeds mogelijk om een evenementenvergunning aan te vragen. Houd er echter rekening mee dat de datum en locatie niet gegarandeerd kunnen worden, omdat aangemelde evenementen voorrang hebben.
Neem voor de aanmelding van jouw evenement na 1 september contact op met de evenementencoördinator Lourenske Steenstra.
Hoe meld ik een evenement aan op de evenementenkalender van de gemeente Waadhoeke?
Klik op de knop 'aanmelden' hierboven om je aan te melden voor de evenementenkalender. Vul het aanmeldfomulier volledig in met alle benodigde informatie over je evenement. Doe dit tussen 1 januari en 1 september van het daaropvolgende jaar.
Wat gebeurt er nadat ik mijn evenement heb aangemeld?
Na 1 september worden alle aanmeldingen verzameld en beoordeeld. Samen met de veiligheidsregio wordt er gecontroleerd op mogelijke overlappingen van evenementen op dezelfde datum en locatie.
Wanneer wordt de evenementenkalender vastgesteld?
De evenementenkalender wordt uiterlijk in december vastgesteld. Alle organisatoren ontvangen dan een bevestiging dat hun evenement op de gevraagde datum en locatie kan plaatsvinden.
Krijg ik ook een bevestiging als mijn evenement kan doorgaan?
Jazeker! Bij de bevestiging ontvang je ook een informatiepakket met details over het aanvragen van de vergunning of het doen van een melding.
Mijn vraag staat er niet tussen
Heb je een andere vraag over het aanmelden op de evenementkalender? Neem dan contact op met de evenementencoördinator Lourenske Steenstra.