Voor bedrijven

Heb je een factuur of zakelijk poststuk voor de gemeente Waadhoeke? Hieronder lees je alles over de informatie die nodig is om je verzoek, vraag of factuur snel te verwerken.

Dit zijn de zakelijke gegevens van de gemeente:

  • Kamer van Koophandel nummer (KVK): 70528586
  • Bankrekeningnummer: NL 76 BNGH 0285 172 778
  • BIC: BNGHNL2G
  • BTW-nummer: NL825581345B01 
  • Organisatie-identificatienummer (OIN): 00000001825581345000

Een factuur verstuur je via e-mail of per post.

  • Stuur een e-mail met de factuur als bijlage naar: info@waadhoeke.nl.
  • Stuur een factuur per post naar het onderstaand adres.

Op de factuur zet je het volgende factuuradres van de gemeente Waadhoeke:

  • Gemeente Waadhoeke
  • T.a.v. “routenummer / contactpersoon / afdeling”
  • Postbus 58
  • 8800 AB FRANEKER

Dit moet je weten over digitale facturen

Op de factuur moet je de gegevens vermelden die door de wet worden gevraagd. Stuur je de factuur via e-mail? Doe dit dan zo:

  • Verstuur de factuur als bijlage via een email naar info@waadhoeke.nl. Let op: een factuur als tekst in een e-mail kunnen wij niet verwerken. Zorg ervoor dat de factuur in de bijlage zit.
  • Verstuur maximaal 1 factuur per keer. Je mag wel specificaties als extra bijlage(n) bij de e-mail toevoegen.
  • Zorg ervoor dat de bijlage een PDF-document is (geen Word of ander format).
  • Stuur geen gecomprimeerd of met wachtwoord beveiligd bestand (bijvoorbeeld ZIP-bestand).

Het afleveradres voor goederen en pakketten voor de gemeente Waadhoeke is: Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker.

Heb je nog vragen over het versturen van facturen? Neem dan contact op met crediteurenadministratie van de gemeente Waadhoeke via telefoonnummer (0517) 380 380 of stuur een e-mail naar: info@waadhoeke.nl.